Medewerker facilitaire dienstverlening BOL Ede

Medewerker facilitaire dienstverlening (BOL) - Ede

Aanmelden

Jij bent een duizendpoot die graag de handen uit de mouwen steekt. Met jouw veelzijdige skills ondersteun je mensen waar en wanneer zij jou nodig hebben. Van catering tot logistiek! Ga op ontdekkingstocht met de opleiding medewerker facilitaire dienstverlening op het Dulon College in Ede en je zult je geen (werk)dag vervelen.

Iets voor jou als je:

✓ Nauwkeurig te werk gaat                      ✓ Het leuk vindt met mensen om te gaan

✓ Afwisseling in je baan zoekt                  ✓ Een dienstverlenende instelling hebt

Over de opleiding medewerker facilitaire dienstverlening

Facilitaire dienstverlening is een heel breed werkveld. Tijdens de opleiding medewerker facilitaire dienstverlening leer jij alle kanten hiervan kennen. Denk aan catering, vergaderservice, onderhoud van gebouwen, werkzaamheden in de postkamer, archiveren en kassabeheer. Ook zaken als logistiek en risicopreventie komen aan bod. Zo word jij volledig opgeleid tot dienstverlenende topmedewerker. Met dit diploma op zak weet jij precies hoe je allerlei dienstverlenende werkzaamheden en taken uitvoert binnen een organisatie of bedrijf. En omdat je veel in de praktijk gaat leren, ben je straks helemaal voorbereid voor de arbeidsmarkt.

Team Service & Support

Vind je het lastig om nu meteen een keuze te maken voor een vervolgopleiding? Je volgt deze opleiding facilitaire dienstverlening binnen een gezamenlijk basisjaar. Je maakt binnen de opleiding onderdeel uit van Team Service & Support, samen met studenten van andere opleidingen: medewerker sport & recreatie, assistent business services en medewerker ICT support. Na dit basisjaar weet je beter welke van deze richtingen het beste bij jou past en kun je de knoop doorhakken.

Vereiste vooropleiding:

  • Vmbo-diploma beroepsbegeleidende leerweg (bbl)
  • Mbo-diploma niveau 1

Meer over Team Service & Support

Jouw carrière als facilitair medewerker

Met jouw dienstverlenende en gastvrije houding én jouw oog voor het gebouw en de omgeving, speel je als medewerker facilitaire dienstverlening een belangrijke rol bij een bedrijf of organisatie. Dankzij je veelzijdige opleiding kun je op veel plekken aan de slag. Bijvoorbeeld bij een recreatie- of pretpark, hotel, sportcomplex, vergadercentrum, bungalowpark, verpleeghuis, school of ziekenhuis.

Jouw werk is heel afwisselend. Je helpt bijvoorbeeld bij cateringwerkzaamheden (zoals maaltijdbereiding en het aanvullen van automaten en buffetten) en met het bedienen van de gasten. Samen met collega’s zorg je ervoor dat de keuken netjes is en blijft. Gaat er een lamp kapot? Dan vervang jij ‘m even. Je neemt de telefoon op en assisteert bij een evenement. Kortom: je wordt een echte duizendpoot voor wie geen werkdag hetzelfde is.

Doorleren na de opleiding medewerker facilitaire dienstverlening niveau 2

Wil je meer na je mbo medewerker facilitaire dienstverlening niveau 2? Stroom dan door naar niveau 3. Op het Dulon College vind je verschillende mbo 3-opleidingen. Je docenten en studieloopbaanbegeleider kijken graag samen met jou waar jouw talenten en mogelijkheden liggen en welke richting jij straks op kunt.

Waarom de mbo-opleiding medewerker facilitaire dienstverlening op het Dulon College?

Jezelf kunnen zijn is een belangrijke voorwaarde om als mens te kunnen groeien. Op het Dulon College heb jij het daarom zelf voor het zeggen. In een veilige sfeer met veel persoonlijke aandacht en begeleiding krijg jij de kans om jezelf in de breedte en diepte te ontwikkelen. Je zult versteld staan van je eigen mogelijkheden!

✓ Gepersonaliseerd onderwijs                 ✓ Kleinschalig georganiseerd

✓ Regie over je eigen leerproces             ✓ Hoge slagingspercentages

Aanmelden opleiding medewerker facilitaire dienstverlening

Via de aanmeldbutton meld je je direct aan voor deze opleiding op het Dulon College.

Beperkt aantal opleidingsplaatsen beschikbaar (numerus fixus)

Voor deze opleiding is voor schooljaar 2022-2023 een beperkt aantal opleidingsplaatsen beschikbaar, namelijk 75. Dit heeft te maken met het aantal beschikbare stageplaatsen. Deze 75 plaatsen is het totaal aantal plaatsen voor alle vier opleidingen binnen Team Service & Support. Plaatsing gebeurt op volgorde van aanmelding: wie zich als eerst aanmeldt, is als eerste aan de beurt. Daarbij hanteren we een wachtlijst van 75 plaatsen.

Bijsluiter